スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

- - -
CHICAGO シカゴ
I went to Chicago with my friends, Tuesday and Liv
Tuesday drove to Chicago about for 7 hours!
(Thank you so much!) We had a really good time.

友達のチューズディリブでシカゴに行って来ました、
チューズディがシカゴまで約7時間運転してくれました!
(本当に感謝です!)とっても楽しかったです。



The first day
We went around the local area in Chacago at the first day.
(near the tuesday's aunt house we stayed) 
There were many cute shops.

1日目
初めの1日はローカルエリアを散策しました。
(私達が泊まったチューズディのおばさんの家付近)
かわいいお店がたくさんありました。


At "i cream" ice cream shop.
"i cream"アイスクリームショップにて


Tuesday sells her book at a bookstore in chicago.
I want to try it too. :)
チューズディは今シカゴのある本屋さんで本を売っています。
誰でも売れるようなので私もやってみたいです。


The strange japanese. おかしな日本語をまた発見です。


The second day
We went  to the downtown in chicago at the second day.
In the morning we ate the breakfast with Tuesday's mother
and went to the game of the roller derby. 

2日目
2日目はシカゴの都心に行きました。
朝はチューズディのお母さんと朝ご飯を食べて、
ローラーダービーの試合に観に行きました。


It was the first time to see this sport. It was so exciting game.
ローラーダービーを見るのは初めてだったのですが、
とても白熱した試合でした。


There are many so tall buildings!
とっても高い建物がたくさんありました!


I found the porch of PB&J at Museum of Contemporary Art!
So cute. :9
シカゴ現代美術館でピーナッツバター&ジェリーのポーチを
発見しました!とってもかわいい!




November comments(0) trackbacks(0)
スポンサーサイト
- - -
Comment








Trackback
この記事のトラックバックURL: http://yukakan.jugem.jp/trackback/18
<< NEW | TOP | OLD>>